Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Strawberry Margarita


Προσπαθώ να ξεφύγω και να ξεχαστώ να ζήσω για μένα...Ψες βγήκα με την παρέα,ανυπομονούσα ήθελα να τους δώ όλους, αλλα είχα και την ανάγκη να νιώσω όμορφα,στα μάτια του να είμαι μοναδική αν και νομίζω στα 2 χρόνια που είμαστε μαζί είναι και είμαι ο ένας για τον άλλο.Έβαλα το ροδί μάξι φόρεμα μου,αέρινο και απλό...Άφησα ανέμελα τα μαλλιά μου,απαλό μακιγιάζ και λίγες σταγόνες απο το αγαπημένο μου άρωμα...
Στις 10 ήμασταν εκεί στο γνωστό αγαπημένο παραλιακό μπαρ..Όλα τα αγαπημένα μου άτομα εκεί,γνωστές φατσούλες χαμογελαστές,φίλοι που είχα να δώ καιρό τώρα,ήρθαν απο Λευκωσία,Λάρνακα,Πάφο..όλοι για την επανασύνδεση..Αγκαλίες και φιλιά...Κουβεντούλα μέχρι τις πρωινές ώρες,παρέα με μια Strawberry Margarita...Το ένα ποτήρι διαδεχόταν το άλλο...Ακόμα έχω στο στόμα μου την γεύση...Αγαπημένο κοκτέιλ..
Χωρίσαμε όταν το μπάρ θα έκλεινε..
Απο το κάμπριο αυτοκίνητο ένα κρύο αεράκι χτυπούσε στο πρόσωπο μου..ματιές όλο νόημα,χάδια και φιλιά..και η margarita να είναι ακόμη στο στόμα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: