Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

Καλωσόρισμα!

Χαμένη ανάμεσα σε ψεύτικους κόσμους,γελασμένη απο άτομα δικά μου,πληγωμένη και φανερά πικραμένη αναζήτησα φυγή.Βρίσκομαι εδώ για να μπορώ να εξωτερικεύω τα συναισθήματα μου,να μπορώ να 'μιλώ' και ας μην με ακούει κανείς.Θέλω απλά να βγάζω απο μέσα μου όσα με πληγώνουν και με έκαναν να πονέσω πολύ.
Γεννημένη κάπου στην Λεμεσό,φιλόδοξη και συναισθηματική,τρελοκομείο και σοβαρή,τα τελευταία 3 χρόνια σπουδάζω στην Αγγλία και πραγματοποιώ το μεγαλύτερο μου όνειρο.Επιστρέφοντας τον Μάη στην Κύπρο ανακαλύπτω κάτι που μου αλλάζει ολοκληρωτικά την ζωή.Το μεγαλύτερο πλήγμα μέχρι τώρα..Και εγώ ανήμπορη βλέπω τον κόσμο μου να γκρεμίζεται,απλός θεατής σε ένα έργο που πρωταγωνιστώ και εγώ!
Καλωσορίσατε στον Παπαρουνό Τόπο μου...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kalosorises ston kosmo ton blogger...kali diamoni s efxomai :)
k oso afora ta problimata k tis skepseis s edo eimaste emeis g na ta sizitame..ezisa kati paromoio otan exasa ton patera mou...zousa mia tragwdia opou ke ego protagonistusa se ekeino to 'ergo'alla den eixa tin dynami na antepe3eltho..meta apo 4 xronia siniltha...tha 3eperaseis k esy afto p se vasanizei...o xronos einai ontos o kaliteros giatros..

polla filia k signomi an se kourasa...

MAcKy

Παπαρούνα είπε...

MacKy..Καλοσόρισες απο τα μέρη μου =]..Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου...Λυπάμαι πολύ για τον πατέρα σου..Μακάρι να μπορέσω να ξεπεράσω αυτό που με βασανίζει και να μπορώ και εγώ σε λίγα χρόνια να δίνω συμβουλές...xxxxxxxx