Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Καλώς όρισα πάλι!


Πέρασε πάνω από ένας μήνας από τότε που έγραψα τελευταία φορά..Απο τότε πήγα διακοπές στην Σίφνο,όπου πέρασα καταπληκτικά!Μια εβδομάδα κάθησα,αν και ήταν προγραμματισμένο για 2..Πήγα 3 μέρες Μύκονο και τις άλλες 4 Αθήνα..Γέμισα μπαταρίες και τώρα ετοιμάζομαι για την επιστροφή στην Αγγλία..Να σου πώ την αλήθεια μου έλειψε πολύ,το σπίτι μου,ο καναπές μου με την μοβ κουβερτίτσα μου και η κούπα του καφέ μου! Όλα είναι σε μια τάξη εκεί,αν και μένουμε 3 γυναίκες..Η καθέ μια έχει το δωμάτιο της με το μπάνιο της,την δική της θέση στον καναπέ με την κουβέρτα της,την κούπα του καφέ της,την θέση της στο τραπέζι και με τις δικές της απολαύσεις και προτιμήσεις.Πεθύμησα τις Κυριακές,που ήταν πάντα μέρες χαλάρωσης,σπάνια άφηνα διάβασμα για τις Κυριακές,έτσι καθόμασταν όλη μέρα με τις πιτζάμες στο σαλόνι με dvd's,χαμηλή μουσική,ποπ-κορν,καφέδες σε διάφορες γεύσεις και αρώματα,αρωματικά κεριά,κουβεντούλα και χαρτάκι.Μάστερ κάναμε στην μπιρίμπα ένα χρόνο τώρα...Και φυσικά την παρέα συμπλήρωναν ακόμα 3-4 φίλες..Αυτά πεθύμησα...Απλά καθημερινά πράγματα..Στιγμές δικές μας,ήσυχες..Φυσικά δεν ξεχνιούνται ούτε οι Παρασκευές και ή προετοιμασία για τις εξόδους.Θυμάμαι είχαμε πρόγραμμα..Κλεινόμασταν στα δωμάτια μας και μέχρι τις 11 έπρεπε να ήμασταν έτοιμες,μαζευόμασταν τότε όλες μαζί στο σαλόνι και πίναμε 2-3 ποτήρια κρασί..Μέχρι τις 12.30 ήμασταν στο κλαμπ...Κορίτσια μου λείψατε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: